Vertrouwenspersoon

Als Stichting Regenboog Meppel streven wij naar een toekomst waar iedereen trots en gelukkig zichzelf kan zijn, ongeacht hun gender, geaardheid, of afkomst. Daarbij realiseren wij ons ook dat er vandaag de dag nog veel onderwerpen taboe zijn.

Wij hebben daarom als stichting een vertrouwenspersoon initiatief opgezet. Een persoon die je kan bereiken om vragen te stellen, hulp te vragen, je eigen situatie door te spreken, of wanneer nodig je hart te luchten omtrent alles queer, zonder angst dat dit zonder jouw toestemming gedeeld wordt met anderen.

Dit is voor mensen die zelf onder de LHBTIQIA+ vallen, maar ook voor ouders, vrienden, docenten, en anderen die vragen hebben of advies willen.

Voor mensen ouder dan 18 is deze vertrouwenspersoon Tim Stegink, zelf agender en panseksueel. Tim is telefonisch bereikbaar op

Of via de mail.

Voor mensen jonger dan 18 is deze vertrouwenspersoon Ayden, non-binair, bisexueel, en asexueel.